logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۴۰۸۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت تنیس روی میز شهرستان ابهر عنوان کرد:

برگزاری مسابقات استانی تنیس در ابهر

برگزاری-مسابقات-استانی-تنیس-در-ابهر
رئیس هیأت تنیس روی میز شهرستان ابهر گفت: مسابقات استانی ماهیانه تنیس روی میز به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان ابهر برگزار شد.

مجید امیرلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: مسابقات استانی تنیس روی میز به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان ابهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این مسابقات برای اولین بار در استان با حضور بی‌سابقه حدود ۱۰۰ شرکت‌کننده در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، افزود: از شهرستان‌های ابهر، زنجان، خرمدره و خدابنده در مجموعه ورزشی عسلک خانه تنیس روی میز ابهر با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت تنیس روی میز شهرستان ابهر با اشاره به نتایج مسابقات تصریح کرد: در بخش بانوان، آرشیدا امامی مقام اول، رونیکا محمدپور مقام دوم و ستایش تاران مقام سوم و در بخش آقایان، محمدرضا اسدی مقام اول، امیر حدادیان مقام دوم و کسری الهیاری مقام سوم را کسب کردند.

وی با تأکید بر بالا بودن سطح مسابقات، اضافه کرد: برگزاری مسابقات در بخش آقایان توسط علیرضا منوچهری و در بخش بانوان توسط کاظمی با سطح کیفی بالایی صورت گرفت. 

امیرلو در پایان ضمن تبریک به مقام‌آوران و خانواده تنیس روی میز ابهر، یادآور شد: با توجه به استعداد و استقبال گسترده نوجوانان و جوانان در این رشته خواستار توجه بیش‌تر مسئولان شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴